Aram’s website is ontworpen met als uitgangspunt veel flexibiliteit in opmaak en vormgeving van uiteenlopende portfolio items.

Een uitgebreid brand experience portfolio is de kern van zijn website. Het portfolio is voorzien van alle denkbare manieren om diverse media erin te integreren met een makkelijk te leren, gebruiksvriendelijk beheersysteem gemaakt met WordPress.

Het beheersysteem is voorzien van een aantal templates die het makkelijk maken om nieuwe projecten snel aan de website toe te voegen.

Op deze manier kan Aram zijn portfolio bijhouden zonder daar al te veel tijd aan te besteden. Ook kan Aram zijn  eigen templates gemaakt op basis van eigen ontwerpen en kan hij nieuwe templates aan het beheerssysteem toevoegen.

impressie website

Website Aram Leeuw Brand Experience Design 01
Website Aram Leeuw Brand Experience Design 02
Website Aram Leeuw Brand Experience Design 03
Website Aram Leeuw Brand Experience Design 04
Website Aram Leeuw Brand Experience Design 05
Website Aram Leeuw Brand Experience Design 06
Website Aram Leeuw Brand Experience Design 07
Website Aram Leeuw Brand Experience Design 08

Aram Leeuw Brand Experience Design

ontwikkelt concepten, producten en ervaringen voor Heineken, Nike, Puma, Coca-Cola en andere grote en kleine merken.